Ben jij een nauwkeurige administratieve duizendpoot met affiniteit voor de automotive- of leasebranche? Heb je oog voor detail, werk je graag met cijfers én krijg je energie van een goed georganiseerde administratie? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Over ons
Wij zijn een toonaangevend autobedrijf met een sterke focus op mobiliteit en klanttevredenheid. Onze leaseafdeling groeit hard, en daarom zoeken wij versterking in de vorm van een administratief medewerker die ervoor zorgt dat zowel onze Operational als Private lease processen soepel en foutloos verlopen.
Kijk voor meer informatie op onze website: https://www.autokievit.nl/mydrive
Wat ga je doen?
Als Administratief Medewerker op de leaseafdeling ben jij een belangrijke schakel in het team. Je zorgt ervoor dat alle administratieve processen rondom leasing vlekkeloos verlopen. Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Invoeren, verwerken en controleren van leasecontracten
- Opstellen van facturen en beheren van klantgegevens
- Contact onderhouden met klanten, leveranciers en leasemaatschappijen
- Ondersteunen en adviseren van collega’s op het gebied van leasing
- Beheren van voertuiggegevens, schades en onderhoudshistorie
Wie zoeken wij?
- Minimaal mbo niveau 3 werk- en denkniveau
- Bij voorkeur ervaring binnen de automotive- of leasebranche, maar ben jij starter? Solliciteer dan ook gerust!
- Werkt nauwkeurig en gestructureerd
- Communicatief vaardig en klantgericht
- Kunt goed overweg met geautomatiseerde systemen en leert snel of ben bereid nieuwe systemen te ontdekken
- Houdt van samenwerken, maar kunt ook zelfstandig werken
Wat bieden wij jou?
- Marktconform salaris afhankelijk van kennis en ervaring
- 24 vakantiedagen (op basis van fulltime dienstverband)
- Een uitstekende pensioenregeling en reiskostenvergoeding
- Mogelijkheden voor opleiding en ontwikkeling
- Werken bij een stabiele organisatie met een informele werksfeer
Interesse?
Stuur je sollicitatie met CV en korte motivatie naar aldina.araujo@autokievit.nl t.a.v. Aldina Araujo.