AutoKievit
Coronavirus richtlijnen


COVID-19

Autokievit neemt maatregelen om de verspreiding van het coronavirus zo veel mogelijk te beperken.

Daarbij worden de ontwikkelingen rond het coronavirus nauwlettend gevolgd en houden wij ons aan de officiële richtlijnen van de Nederlandse overheid. De gezondheid van onze bezoekers en onze medewerkers staat vanzelfsprekend hierbij op de eerste plaats.

De maatregelen

Naast maatregelen op het gebied van hygiëne, extra schoonmaakbeurten en intensieve aandacht voor oppervlakken, die veel worden aangeraakt, zoals de deurklinken en het pinapparaat, worden bovendien onderstaande maatregelen genomen:

  • Het tijdelijk niet meer schudden van handen.
  • Het houden van minimaal 1,5 meter afstand met gesprekspartners.
  • Het strikt opvolgen van alle protocollen omtrent handen wassen.
  • Het gebruik van zeep, desinfecterende middelen en papieren doeken voor eenmalig gebruik.
  • Medewerkers met (milde) klachten mogen niet werken of moeten werken vanuit huis.
  • Het uitvoeren van extra schoonmaakrondes in aanraakgebieden zoals de deurklinken en het pinapparaat.
  • Auto’s die worden ingezet voor een proefrit worden voor en na gebruik gedesinfecteerd met speciale aandacht voor stuur, deurgrepen, schakelpook, touchscreen en andere aanraakgebieden.
  • Het niet meer aannemen van contant geld. Wij verzoeken klanten te betalen met een pinpas.
  • Klanten die hoesten of verkouden zijn, verzoeken wij om de afspraak te verzetten.
  • We vragen klanten niet te wachten om zo het aantal mensen in de vestiging te beperken.

Bovenstaande maatregelen zijn voor ieders gezondheid. We gaan hier zeer serieus mee om en hopen dat iedereen medewerking verleent om deze maatregelen in acht te nemen.

Waarvoor kunt u bij ons terecht en wat kunt u verwachten?

U kunt bij ons terecht voor alle services die u van ons gewend bent.

Onderhoud & schade

De openingstijden van de werkplaats zijn onveranderd. Voor onderhoud en schade kunt u gewoon bij ons terecht.

Bij het achterlaten van uw auto vragen wij u om:

  • alles wat aan de sleutel(kaart) hangt te verwijderen.
  • uw sleutel(kaart) te ontsmetten met de daarvoor beschikbare reinigingsdoekjes voordat u de sleutel(kaart) achterlaat op de balie.

Onze medewerkers voorzien uw auto van een stuur-, pook-, en stoelbeschermer. Na onderhoud/ schade herstel en/of reparatie wordt uw auto ontdaan van alle beschermingsmaterialen en desinfecteren wij de sleutel en de high-touch gebieden.

Heeft u een afspraak staan en wilt u deze annuleren? Neem dan contact met ons op. Wij hebben hier uiteraard alle begrip voor.

Haal- en brengservice

Behoort u tot de risicogroep of vertoont u ziekteverschijnselen? Wij bieden een gratis haal- en wegbreng service aan binnen een straal van om en nabij 20 km rondom onze vestigingen. Neem contact met ons op om het ophaalmoment kort te sluiten.

Vervangend vervoer

Is uw auto in onderhoud en heeft u vervangend vervoer nodig? Dat is zeker mogelijk tegen ons onveranderd scherpe tarief! De auto’s worden voor- en na gebruik gereinigd.

Ook hebben wij op de meeste vestigingen fietsen tot uw beschikking. Vraag naar de mogelijkheden.

Proefrit

Een proefrit maken, is mogelijk. Voor- en na de proefrit wordt de auto grondig gedesinfecteerd.

Showroom

Onze showroom is volgens normale openingstijden geopend. U kunt gewoon bij ons terecht voor informatie en voor de aanschaf van een nieuwe auto of occasion.

Wilt u meer informatie maar wilt u liever niet naar de showroom komen? Dat is geen enkel probleem! U kunt dan uw (aan)vragen indienen via onze website en daarnaast kunt u ook bellen of e-mailen.

Verder is het vanaf nu ook mogelijk om een persoonlijke afspraak te maken met een van onze verkoopadviseurs. U kiest dan zelf een datum en tijd, waarop u een verkoopadviseur volledig ter uw beschikking wilt hebben. Tot slot behoort ook videobellen tot de mogelijkheden!

Een videogesprek aanvragen Afspraak maken met een persoonlijke verkoopadviseur